SEO πρότζεκτ: Επαναγεμιζόμενο πιτόγυρο! 10 Αυγούστου 2018

Παράγοντες VS Ανταγωνισμός : Τι είναι πιο σημαντικό??
Όσα χρόνια ασχολούμαι με το SEO συνέχεια ακούω και διαβάζω άρθρα σχετικά με τους παράγοντες. Ποιοι είναι, πόσοι είναι και συνεχώς γίνεται ένας αγώνας για το ποιος ξέρει και ελέγχει/εφαρμόζει τους περισσότερους.
Σήμερα το 2018 άλλα άρθρα μιλάνε για 200 παράγοντες και άλλα για 205. Παλιότερα ήταν πιο λίγοι, 110, 120 δε θυμάμαι ακριβώς έχω χάσει το μέτρημα.

Λέγοντας παράγοντες εννοούν περισσότερο το OnPage για
1) τεχνικά θέματα όπως ταχύτητα, ssl κτλ
2) το περιεχόμενο, Η2, Alt Tag, ειδικά με το content marketing μας τα έχουν κάνει ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ!
3) μερικοί μιλούν ακόμα για το χρόνο παραμονής και UX = User Experience!

Δηλαδή ψάχνουν συνεχώς τι είναι καλύτερο ώστε να διαβάσει το Google την ιστοσελίδα και να τη κατατάξει στα περιεχόμενα σε υψηλότερη θέση, με διάφορες τεχνικές όπως πχ δοκιμάζοντας διάφορα plugins.
Έτσι οι SEO Experts σπαταλάνε υπερβολικό χρόνο στην βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας onpage  βάζοντας σε δεύτερη μοίρα το backlinking (link building) ή δεν ασχολούνται ακόμα και καθόλου!

Εμπειρικά έχω να πω είναι ο,τι τα backlinks ήταν είναι και θα είναι ο σημαντικότερος παράγοντας SEO έναντι οποιοδήποτε άλλου! Γι’αυτό μη χάνετε υπερβολικό χρόνο προσπαθώντας να ικανοποιήσετε τους ″200″ παράγοντες πιστεύοντας ο,τι είναι η λύση του προβλήματος.

Στο παρακάτω πειραματικό πρότζεκτ προσπάθησα να χρησιμοποιήσω όσο το δυνατόν λιγότερους  On Page παράγοντες γίνεται για να πετύχω το μέγιστο αποτέλεσμα για να δείξω ο,τι οι περισσότεροι είναι αμελητέοι και δεν αξίζει να χάνουμε πολύ χρόνο με αυτούς.

Βασικά μόνο 1 χρησιμοποίησα !

Case Study: dekserotipota.blogspot.com
Στόχος λέξη κλειδί : επαναγεμιζόμενο πιτόγυρο
Onpage παράγοντες: Ένα, μόνο το page title
Offpage (backlinks): Μηδέν
Ανταγωνισμός: Μηδέν
Αποτέλεσμα: Πρώτη θέση!

Έχουμε και λέμε:
Στην ιστοσελίδα https://dekserotipota.blogspot.com/ υπάρχει μόνο η λέξη κλειδί στο page title, άντε και στο h1 που δημιουργεί αυτόματα κάθε cms. (ουσιαστικά είναι και keywords stuffing αφού σε είναι ποσοστό 100% η λέξη κλειδί που θεωρητικά είναι αρνητικός παράγοντας. Πιο stuffing πεθαίνεις!)

Δεν υπάρχουν, ούτε κείμενα, ούτε φωτογραφίες με alt, ούτε λέξη κλειδί στο domain/url, ούτε meta description, ούτε 196, ούτε 195, ούτε 194, ούτε…., ούτε ένα backlink!

Έχουμε δηλαδή μια σελίδα με έναν και μοναδικό παράγοντα που βγαίνει πρώτο αποτέλεσμα, που σημαίνει ο,τι είναι αρκετό για να το διαβάσει η Google!

Είναι όμως με μηδενικό ανταγωνισμό. Τι θα συμβεί αν εμφανιστεί ένας ανταγωνιστής έχοντας τους ίδιους παράγοντες αλλά με διαφορά μόνο 1 backlink??

Τελικά τι είναι σημαντικότερο να κοιτάμε να βελτιστοποιήσουμε για να ανέβουμε στις κατατάξεις;

Τους Onpage παράγοντες ή τον Offpage ανταγωνισμό?

Εδώ είναι ένα παλιό άρθρο από το 2015 που μιλάει για τη δύναμη των backlink και ισχύει ακόμα και σήμερα το 2018 σε μεγάλο ποσοστό. Δοκιμάστε το παράδειγμα 2 http://www.seotzis.gr/2015/04/anchor-text-backlink.html

 

update: Φυσικά μετά τη δημοσίευση του παρόντος άρθρου, στην αναζήτηση ″επαναγεμιζόμενο πιτόγυρο″ εμφανίζεται και η παρούσα ιστοσελίδα επειδή δεν υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός 🙂

Η ιστοσελίδα dekserotipota.blogspot.com εξακολουθεί να βρίσκεται στη πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων όσο ″φτωχή″ κι’αν είναι!